ردپا

نشریه ی بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

ردپا

نشریه ی بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

من و رسوایی و این بار گناه

به نام او

امروز نظر سنجی های قبل از عید به دستم رسید. همین دو سه روز پیش بود که بعد از جلسه ی ردپا، یکی از بچه ها گفت بهم که سیستم فکریم با همه ی ورودی متفاوت است و من هنوز از شوک این واقعیت در نیامده بودم که شوک بعدی بهم وارد شد! اگر به جای ایمونو خواندن، وبلاگ می نویسم، به خاطر این است که می خواهم با شما حرف بزنم. با شمایی که در مورد من و در مورد ردپا نظر دادید و من، هرچند کمی دلگیرم، اما خوشحالم که نظر داده اید و حقیقت را گفته اید. هرچه باشد، مومن آینه ی مومن است و از قدیم هم گفته اند که آینه شکستن خطاست! پس این شما و این جوابهای من به حرفهای شما در نظر سنجی اخیر: برای دیدن نظرات خودتان و جوابهای من روی ادامه ی مطالب زیر صفحه کلیک کنید...

ادامه مطلب ...