ردپا

نشریه ی بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

ردپا

نشریه ی بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

این سیاست لعنتی!

به نام او

این روزها، همه چیز خنده دار و مضحک می شود: ۲۹ خرداد، سالگرد شهادت دکتر شریعتی است و ۳۱ خرداد شهادت دکتر مصطفی چمران! اما خنده و تاسفش اینجاست که این آدمها، فقط به جرم اینکه دستشان از دنیا کوتاه است، به راحتی بازیچه ی دست جناحهای سیاسی می شوند و این سیاست لعنتی، مثل همیشه نمی گذارد و نمی خواهد که آدمها، همانجور که هستند، بمانند و دوست داشتنشان، انگشت اتهام طرفداری از یک گروه خاص را به سمت آدم نشانه نرود. خودتان ببینید که نه شریعتی برای گروه خاصی است و نه چمران!

بزرگترین گناه سیاست، همین دروغ های بزرگ است و لقب های کثیف و مرزهای بی خودی...!

سوریه است ،مجلس سوگواری شریعتی ، علی شریعتی! تابوت دکتر علی شریعتی در میان است و همه جمعند. از امام موسی صدر و خواهر زاده اش ،صادق طباطبایی تا دکتر مفتح و خانواده شریعتی و سایرین. کمی آن طرفتر مصطفی چمران ایستاده است . کاغذی در دست دارد و با حزنی جاوید در گلو بر سر پیکرشریعتی چنین می خواند :

 " ای علی ! تو جامعه ایران را به لرزه در آوردی ، تو تشیع حقیقی را به مردم معرفی نمودی ، تو لذت شهادت را به شیعیان حسین چشاندی ، تو مجسمه جود و تعصب را شکستی ، تو خاندان زر و زور و تزویر را رسوا کردی ، تو ای شمع زیبای من ! چه خوب سوختی و چه زیبا نور تاباندی و چه با شکوه هستی خود را در قربانگاه عشق ، فدای حق کردی . و تو ای علی ! بر همه مجاهدین که در راه حق به افتخار شهادت نائل میشوند تو شاهد و شهیدی "

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ب.ظ http://salsabil-spring.com

salam, man ham ta haddi gahbul daram ! vaghean bazi vaght ha kheili taassof mikhoram!
vali in be asle siasat rabt nadare... be kasai ke alan esmeshun siasie rabt dare!
dalil nemishe ke chon ye seri afradi ke momkene dar bazi jaha dasti dar siasat dashte bashand va tafakkorate ba'zan bi manteghe khodeshuno elgha mikonan , baes beshe ke begim siasat bade ya inke kasife!!!
ye harf e kheili avamane ham hast ke mige : " age rafti tu siasat , bayad balad bashi dorugh begi !!!!"
in bara ensanhaii sedgh mikone ke hazeran bara masalehe khodeshun , az ye seri osule akhlaghi begzaran... va mesalan dorugh began!
vali kheili afradi ham hastand ke in chiz ha ro zire pa nemizaran!!!
ye mesale kheili jalebesh ham sare ghazayaye akhire vazire darii o elham o dorughe 13 o ... ina bud ke...(...)

E2a

به نام او
تا حدودی قبول دارم! ولی من هیچ جوره آبم با سیاست تو یه جوب نمی ره...!

فرهاد شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ http://15khordadi.blogsky.com

سلام
۱- اول اینکه پیدا میشه و اینا همه اش حرفه که پیدا نمیشه...
دوم اینکه نمی دونم!
۲- قطعا اشکال داره چون مدسازان و مد همیشه در طول تاریخ ضددین عمل کردن و این بزرگترین اشکال مد و پیروانشه!
۳- بله!
۴- ظاهر مهمه اما فقط به این اندازه که دروازه ی ورود من به باطن آدما باشه. اگه دروازه درب و داغون باشه من اصلا طرفش نمی رم!
اما در مورد مطلب شما باید بگم که به حرف هیچ احدی در مورد قضاوتشون راجع به آدما توجه نمی کنم و فقط حرفای همه رو می خونم و خوباشو انتخاب می کنم. حالا می خواد هیتلر و یا صدام باشه می خواد چمران و شریعتی باشه... همه شون حرف و عمل خوب دارن فقط باید گشت و انتخاب کرد.
یا علی

به نام او
در مورد مورد اول، چون خودم تجربه اش کردم می گم! الآن یه سری به کفش فروشی های دخترونه بزنین! جز این کفشهای رویه کوتاه مسخره، هیچ کفش دیگه ای پیدا نمی کنین! مگر اینکه بخواین کفش زنونه بخرین، نه دخترونه! البته من بالاخره یه کفشی که مثل اونا نبود پیدا کردم، ولی خوب، پدرم در اومد! فقط کافی بود یه کم با این مدل کفشهایی که مده، کنار می اومدم، اونوقت دیگه انقدر وقتم برای پیدا کردن یه چیزی که مد نیست، تلف نمی شد! منظورم اینه که به ملت حق بدین...!

فرهاد شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ق.ظ http://15khordadi.blogsky.com

در ضمن ممنون از لینکتون
اما هنوان وبلاگ من فکر برتره!
و آدرسش ۱۵خردادیه!
ممنون می شم اگه عنوان وبلاگم رو به فکر برتر تغییر بدید!

یه مسافر شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://mosaferi-be-nakoja.blogfa.com

دلم گرفته دلم گرفته به ایوان می روم و انگشتانم را بر پوست کشیده شب می کشم چراغهای رابطه تاریکند کسی مرا به آفتاب معرفی نخواهد کرد کسی مرا به میهمانی گنجشکها نخواهد برد پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است...
منتظر حضور قشنگتون
------------ --------- --------- -

محسن چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام
مطالب بسیار زیبا اما کوتاه بودند نیاز داره که بیشتر روی این موضوع کار بشه،کاملا با نظرات شما موافقم
لازم داشتید کمک میکنم

مهدی سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام
مطالب بسیار زیبا اما کوتاه بودند نیاز داره که بیشتر روی این موضوع کار بشه،کاملا با نظرات شما موافقم
لازم داشتید کمک میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد