ردپا

نشریه ی بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

ردپا

نشریه ی بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

خداحافظ، همین حالا!

به نام او 

اوست نشسته در نظر، من به کجا نظر کنم؟!  

 

اوست گرفته شهر دل، من به کجا سفر کنم؟! 

 

 

... خواستم که با تو درد دل کنم  

                                         گریه ام ولی امان نداد!  

 

حلال کنید و دعا کنید و ...  

                                 و دیگر هیچ!   

                    ... خداحافظ، همین حالا...

نظرات 12 + ارسال نظر
نگارنده سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ http://najvaye-man.blogfa.com

چه خبره تو این محیط؟! چه خبره تو این جامعه؟! چه خبره تو دل آدما؟!
از صبح تا حالا؛ شما سومی هستید!
بقیه هم در وضعی مشابه به سر میبرن؛ فقط موضع رسمی خودشون رو اعلام نکردن!
موافقید در یه حرکت دسته جمعی کلاً این محیط رو تحریم کنیم؟
نمیدونم؛ شاید ما هم باید کوله‏مون رو جمع کنیم و اینا تلنگره!
به هر حال؛ تو یکی از اون دو تای دیگه هم گفتم؛ "صلاح مملکت خویش خسروان دانند!"
و با توجه به توضیح خودتون؛ امیدوارم موقتی باشه!
و امیدوارم همیشه موفق باشید و حق یار و نگهدارتان!

به نام او
من اعتراف می کنم که آدم سنتی ای هستم! واقعیت اینه که با تکنولوژی و دنیای مجازی نمی تونم کنار بیام. حتی تصور خوندن یه کتاب تو اینترنت عذابم می ده. نمی دونم! شاید موقت باشه! شاید هم نباشه...

نسیم وصل چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ http://nvasl.blogfa.com

سلام
برای این چهار نفر دعا کنید

دهکده رویا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام عطیه جونم
عباداتت قبول
من آپم

athena پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://under-line-of-life.blogfa.com

خداحافظ همین حالا..همین حالا که من تنهام ...
نه عزیزم چی چی خداحافظ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عمرا بذارم!حتما باید موقتی باشه!!!جدی میگم من به یه سری وبلاگها وابسته شدم خیلییی هم وابسته شدم...خواهشا بعد از کمی فکر و تحول برگرد..
واسه من موقتیه احتمالا .... تو هم مثه دختر خوب برگردیییییی هاااااااااااااااااااا...
یا من خلق فسوی یا من قدر فهدی یا من یکشف البلوی یا من یسمع النجوی یا من ینقذ الغرقی یا من ینجی الهلکی یا من یشفی المرضی یامن اضحک و ابکی یا من امات و احیی …. سبحانک یا لا اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب…
ما رو هم بدعا!
شادزی یا حق

به نام او
سلام! راستش خیلی وقتم کمه! اصلا نمی تونم تصمیم بگیرم که کدوم کارمو کی بکنم! این وبلاگ هم که...! می دونی؟! گاهی احساس می کردم حرف نزدن و سکوت بهتر از گفتن حرفهاییه که خیلی ها منظورتو ازشون نمی فهمن! نمی دونم! شاید برگشتم! اما فعلا باید استراحت کرد! خوب درس بخونیا!!!:)

ریحانه ذوالفقاری شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ http://kimiayeghalam.blogfa.com

سلام
ای بابا چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟

به نام او
نمی دونم خودمم! همه چیز تو زندگی من از حسم پیروی می کنه! وقتی اومدم نمی دونستم چرا، الآن هم که می رم نمی دونم چرا!!! شاید هم برگشتم! بستگی داره به اون حسه!!!:) التماس دعا...

[ بدون نام ] دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ق.ظ

پروردگار اوست.
ها!!
تیک تاک، تیک تاک...
امان از دست عقربه های بی رحم ومعرفت ساعت! ...

athena جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ

اون حسه نیومد ؟ بیا دیگه ....دلم گرفت ...
دقیقا منظورتو از حس می فهمم ولی زیادی هم نباید بذاری اون حس ادارت کنه ها!!
ما اپ میخواهییییییییییییییییییییییییییییییییم!

نگارنده شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ http://najvaye-man.blogfa.com

دلمون تنگیده بود، گفتیم بیایم یه سر بزنیم!

راستی عید گذشته‏ت هم مبارک باشه!
امیدوارم ایام هم به کامت باشه!

athena شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ب.ظ

بیا دیگهههههههههههه
اعصاب ندارما!میام دانشگاهتون دعوات میکنما!
بیاااااااااااااااااااا من اپ میخوام!
من دلم تنگ شده...

نگارنده شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ق.ظ

فکر کنم خوبه که یه در میون من و آتنا نظر بدیم بلکه شما هم حوصله‏ت سر بره و بخوای یه تغییری توش ایجاد بشه
باز هم میایم!
یا حق!

athena پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ

در راستای محقق شدن حرف نگارنده!
بدوووووو بیااااااااااااااااااااااااااااا !!!
ما منتظر آپیم...

[ بدون نام ] یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ

به به!
سوال: اینا دلشون خوشه؟؟؟؟
جواب: :-‎(‎

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد